E-kaubandus kasvab

suurel kiirusel

Kasvab tunnistamata riigipiire. Ajal, mil kogu maailm on üks suur kaubamaja, vajad sa tugevat ja tõeliselt ülemaailmse haardega ekspress-partnerit. DHLil on teadmised aitamaks kujundada su veebilehte, et kasvaks veebipoe tootlikus ja kaubamärgi usaldusväärsus.
Kasuta ülemaailmse e-kaubanduse kasvu oma ettevõtte huvides ära.

LIHVI OMA BAASTEADMISI

Soovid teada kuidas maailma suured ja edukad
e-kauplejad oma saavutusteni jõudsid?
Oled sa siis e-kaubanduses kogenud või alles algaja, mõistlik on välja uurida, milliseid toimivaid tehnikaid ja põhimõtteid teised kasutavad. Loe artiklit "22 Golden Rules" ("22 kuldreeglit") ja saa teada, kuidas e-kaubanduse edukamad brändid ülemaailmselt toimetavad.

LAE ENDALE SEE ARTIKKEL JA SAA TEADA >

Võtke ühendust

8 VIISI, KUIDAS MEELITADA VEEBILEHITSEJA ENDA KLIENDIKS

Kiirlahendid ostukorvide hülgamise vältimiseks
PAREMAD KLIENDID OSTAVAD ROHKEM
PAREMAD KLIENDID OSTAVAD ROHKEM

Omanda uusi teadmisi otsingumootori turunduse kohta. Leia eelarves koht Google Adwords'ile, Bing Ads'ile või Facebook'ile. Mida ostuks ettevalmistunumad su kliendid sinu veebipoodi saabudes on, seda rohkem nad ka ostavad.

LEIA OTSINGUMOOTORI SPETSIALIST
LEIA OTSINGUMOOTORI SPETSIALIST

Leia otsingumootori optimeerimist valdav spetsialist või hangi töövahendid nagu Long Tail Pro ning selgita välja oma veebilehe jaoks kõige kasumlikumad märksõnad.

ANNA REGISTREERUMISEKS HEA PÕHJUS
ANNA REGISTREERUMISEKS HEA PÕHJUS

Kolmandik klientidest pagevad nähes palvet registreeruda. Paku registreerimist, aga jäta see vabatahtlikuks ning põhjenda, miks see hea mõte on. Hoia registreerimise vorm lihtne ning küsi vaid olulist.

ALATI KATSETA
KATSETA ALATI

Pidev testimine ja monitoorimine ning täiendavate parenduste tegemine kliendile parema kogemuse andmise eesmärgil on üks e-kaubanduse edulugude, nagu näiteks Amazon, ASOS ja Made, aluseid. Võta eeskuju.

UPSELLING ON TÕHUSAIM
UPSELLING ON TÕHUSAIM

Seda tuntakse ka kui 'miks mitte' tegurit. 'Miks mitte' osta 12MP nutitelefoni asemel veidi kallim, kuid 16MP kaameraga ja 128GB salvestusruumiga varustatud telefon.

KÕNNI KLIENDI KINGADES
KÕNNI KLIENDI KINGADES

Mõned kliendid võtavad kuulda su kutset rohkem kulutada, teisi ei huvita sinu äri edukus. Mõtle nagu klient ning pidevalt katsetades leia endale sobiv valem.

VÕTA ALLAHINDLUSTEGA RAHULIKULT
VÕTA ALLAHINDLUSTEGA RAHULIKULT

Allahindlustega suurendate küll liiklust veebis ja lühiajalist müüki, kuid ilma selge sihita võib müügikampaania teie tooteid/teenuseid devalveerida. Mõtle hästi läbi kasumiprognoos puhuks, kui sooduskood peaks osutuma rajult populaarseks.

VÄHEM KIHUTUSTÖÖD. ROHKEM HOOLIVUST
VÄHEM KIHUTUSTÖÖD. ROHKEM HOOLIVUST

Uue kliendi ligimeelitamine võib olla kuni viis korda kulukam olemasoleva kliendi hoidmisest. Arenda välja lojaalsusprogramm. Mida pikemaajalisem on suhe kliendiga, seda madalam on selle kulu.

JUHTUMIANALÜÜS - amara

Kuidas luksuliku kodukauba kauplusest sai ülemaailmne e-kaubanduse edulugu.
VIDEO

Vaata Amara omanikke selgitamas, kuidas neil õnnestub enda ülemaailmne e-kaubandus sedavõrd kliendikesksena hoida. Vaatamata sellele, et nad klientidega eal ei kohtu.

VAATA
VALGE RAAMAT

Loe, kuidas Amara kasvas tavalisest kauplusest üliedukaks ülemaailmseks veebipoe võrgustikuks.

LAE ALLA
telli dhli kliendikood

Uuri, kuidas DHL Express saab aidata sinu e-kaubanduse brändil piiriüleselt kasvada ning maailma vallutada.

VÕTKE ÜHENDUST

DHL: Sinu Suursaadik

50 aastat rahvusvahelises ekspress-teenuste äris on meid õpetanud, kuidas kliendikeskne olla.
On demand delivery (ODD)
MIDA SEE TÄHENDAB 
Pakume kohaletoimetamist vastavalt vajadusele

Sinu kliendid saavad ise otsustada, millal ja kus nad saadetist kätte saada soovivad. Paindlikud teenused on klientide seas kõrges hinnas.

Garanteerime kohaletoimetamise ukselt-uksele
MIDA SEE TÄHENDAB 
Garanteerime kohaletoimetamise ukselt-uksele

Meie kellaajalised rahvusvahelised teenused garanteerivad ukselt-uksele kohaletoimetamise soovitud tähtajaks, ülemaailmselt. Kiirus on just see, mida kliendid vajavad.

Ekspress & tagastus
MIDA SEE TÄHENDAB 
Pakume ekspressi & tagastust

Tõendid näitavad, et nende teenuste pakkumine klientidele tähendab nende valmidust rohkem kulutada.

E-KAUBANDUSE ALLIKAD

Kogusime siia kokku olulisimad e-kaubanduse õppetunnid. Soovime Sul aidata oma vajadusi kiiresti tundma õppima.
MÜÜ ROHKEM, KULUTA VÄHEM

Kuidas võita e-kaupluse külastaja usaldus.

LOE
USU MIND, MA OLEN E-KAUPLEJA

Kuidas luua e-kaubanduse klientide seas usaldusväärsus oma brändi vastu, isegi kui nad pole sinust kunagi ega midagi kuulnud.

LOE
KUIDAS MEIE SAAME AIDATA?

Sinu edu rahvusvahelises e-kaubanduses on sama kaugel kui hiir klikist.

VÕTA ÜHENDUST